page background
SEMONI
SEMONI

W dobie komunikacji 24/7 analiza wypowiedzi internautów jest kluczowa dla sukcesu każdej marki B2C. To niezbędny element analityki biznesowej – customer intelligence. Dzięki SEMONI codziennie zdobywasz nowe informacje niezbędne do podejmowania lepszych decyzji.

...
1
Zarządzaj wizerunkiem marki w internecie

Analizuj opinie internautów o marce. Identyfikuj mocne i słabe strony produktu czy usługi. Analizuj kontekst występowania marki i tematy towarzyszące. Identyfikuj i zapobiegaj potencjalnym kryzysowym wizerunkowym. Uzyskaj wsparcie w bieżącej obsłudze kanałów social media i moderacji dyskusji w sieci.

2
Analizuj aktywność marki w internecie

Oszacuj liczbę i zasięg wzmianek. Podsumuj liczbę i rodzaj wywołanych interakcji. Zidentyfikuj kanały komunikacji, w których marka występuje najczęściej. Analizuj efektywność kampanii marketingowych i PR. Przygotuj analizy porównawcze w czasie w formie czytelnych wykresów.

3
Obserwuj konkurencję

Porównaj dane ilościowe i jakościowe dla czterech wybranych marek: ich obecność w sieci pod względem liczby wzmianek i ich zasięgu oraz wywołanych interakcji oraz kanałów komunikacji, w których marki najczęściej występują.

Porównaj udział opinii pozytywnych i negatywnych.

Zestaw najistotniejsze atrybuty marek oceniane pozytywnie i negatywnie.

4
Zidentyfikuj liderów opinii, popraw relacje z mediami

Zobacz, na jakich portalach, blogach i forach marka jest najczęściej wspominana. Zidentyfikuj autorów w social media, którzy najczęściej o niej piszą. Z łatwością zaplanuj media, dobierz kanały komunikacji i pozycjonowania. Znajdź ambasadorów marki oraz hejterów.

5
Wzmocnij swój desk research

Wsparcie badań rynkowych i marketingowych: Analiza zachowań konsumenckich poprzez lepsze poznanie potrzeb i preferencji, procesu podejmowania decyzji zakupowych. Poszukiwanie insightów. Analiza kategorii i konkurencji. Identyfikacja trendów. Inspiracja dla dziennikarzy do opisywania nowości produktowych, analizy nowych zjawisk czy osób pojawiających się w przestrzeni publicznej.

6
Rozwiń social selling

Wykorzystaj potencjał sprzedażowy mediów społecznościowych. Identyfikuj nowe szanse sprzedażowe, generuj leady. Docieraj bezpośrednio do potencjalnych klientów poprzez włączanie się w rozmowy konsumentów o kategorii. Buduj i utrzymuj bliskie, zaufane relacje. Personalizuj komunikację z klientem.

7
Zadbaj o jeszcze lepsze relacje z klientami

Popraw jakość obsługi poprzez identyfikowanie niezadowolonych, narzekających klientów nie tylko w kanałach własnych marki, ale też innych miejscach w sieci (np. fora internetowe, komentarze pod artykułami w serwisach tematycznych). Monitoruj reakcje klientów po wdrożeniach nowych narzędzi on-line (np. nowy interfejs, aplikacja banku).